Sunday, October 14, 2012

Cross Country meets en Boerderij



Deze week hadden we weer een Cross Country meet van school, maar deze meet was anders, omdat het onze thuis meet was. De meet werd georganiseerd in Burrough’s park, waar we elke zomer lopen. Er lagen veel houtsnippers op de open plek waar we zouden starten, dus wist ik al dat het niet makkelijk zou zijn om te starten. Ik bleef met twee anderen van mijn team in een klein groepje. We liepen heel goed, en kwamen steeds dichter bij de eerste plaats. Na de eerste ronde van de twee lagen we op 5de, 6de, en 7de. We moesten een grote zandheuvel af lopen, en toen kwamen er op eens 3 jongens van een ander team vanaf achteren ons voorbij. Niet lang daarna, begon ik een kramp in mijn zij te krijgen. Ik liep nog een kwart kilometer verder, maar toen deed het zo’n zeer dat ik niet meer kon hardlopen, dus ging ik lopen om van de kramp af te komen. Ik vond het heel jammer, want ik liep juist zo goed. Na een tijdje ging het weer een beetje, en probeerde ik nog een jongen voor mij in te halen. Dat was goed gelukt, en was ik uiteindelijk 16de geĆ«indigd. Dat was ook wel jammer, want de top 15 renners kregen een trofee.  Gelukkig was een van ons team 1ste geworden. Ik liep met een ander van mijn team een paar rondjes om af te koelen, en te strekken. Na de meet reden we naar huis, en hadden chinees besteld. De volgende dag had Emilio een Cross Country meet van USATF, op de zelfde plaats als vorige week: de golfbaan. Ik liep rond om Emilio en zijn teamleden aan te moedigen. Emilio had goed gelopen. Hij had zijn tijd met meer dan 40 seconden verbeterd vergeleken met vorige week. Later die dag waren we naar een boerderij geweest waar ze allemaal activiteiten hadden gepland voor Adri’s werk. Er waren ook prijs uitreikingen waarmee je prijzen zoals een computer, horloges, laptops, en giftcards kon winnen, maar jammer genoeg hadden we geen geluk. Na het feestje, mochten de kinderen van de werknemers mochten gratis een kleine pompoen mee naar huis nemen. Emilio wil er een vogelhuis uit kerven, maar ik weet niet of een vogel in een pompoen zou willen zitten!

1 comment:

Marjon said...

Goh dat was veel pech. Pijn in je zij en ook geen prijs gewonnen.

Ik ben benieuwd of er een vogel in je pompoen komt wonen.