Sunday, July 1, 2012

Emilio's Verjaardag


Deze week was het op zondag Emilio’s verjaardag. Ik had op zaterdag voor hem een cadeautje gekocht bij de Lego winkel in een winkelcentrum vlakbij ons huis. Mama en Ik waren voor een tijdje aan het kijken om iets leuks uit te kiezen, toen ik herinnerde dat hij misschien ook nog een Angry Birds spel wilde hebben, die ze goedkoop bij een andere winkel hadden, maar toen we daar kwamen, was hij er niet meer. We liepen toen weer terug naar de Lego winkel, om iets uit te zoeken. Ze hadden in de winkel ook een hele grote Space Shuttle van Lego, die ik zelf wel wilde kopen. We zagen in een andere winkel een vuurtoren van lego die ik voor Emilio wilde kopen, maar die hadden ze in de lego winkel niet, dus koos ik een setje van lego met een raket die een satelliet mee de ruimte in neemt. De volgende morgen wilde ik hem inpakken zonder dat Emilio het zou weten, maar hij was al wakker. Hij had het cadeau niet gezien, maar wel dat ik het aan het inpakken was. Toen het eindelijk tijd was om zijn cadeautjes uit te pakken, zag hij dat er niet veel cadeautjes op tafel lagen, want Emilio had al vroeg een cadeautje van Mama en Adri gehad: een foto camera, zodat hij die mee kon nemen toen we naar Florida gingen. Buiten mijn cadeautje had hij ook nog een boeken set van 5 boeken gekregen, maar het bleek dat hij de eerste 3 boeken van die serie al had, dus moesten we die gaan ruilen. Even na de cadeautjes, hadden we croissantjes gegeten als lunch. Na de lunch hadden we een Oreo taart gegeten die Emilio zelf uit had gekozen. Voor de rest van de middag hadden eerst met de lego gespeeld, en daarna gingen we een film gekeken die een vervolg was op Journey to the Center of the Earth. Emilio had al een paar dagen van tevoren besloten dat hij bij Red Robin, een hamburger restaurant, wilde gaan eten. Ze hebben daar hele lekkere hamburgers, maar ik denk dat de grootste reden dat hij daar naartoe wilde gaan, was dat je gratis ijs krijgt als je jarig bent.

1 comment:

Marjon said...

Zo, wij zijn weer terug uit Italië en ik heb je laatste 3 blogs net gelezen. Wat leuk dat jullie naar Florida zijn geweest, mijn dochter is daar nu ook vakantie aan het vieren met haar vriendinnen.Zij is ook naar Universal geweest. Wat loop jij ontzettend veel zeg, en zo vroeg al's morgens. Knap hoor!