Sunday, June 24, 2012


Deze week waren we de hele week thuis. Ik had elke morgen vanaf half zeven hardlopen in Burrough’s park. We hadden van onze school coach een briefje gekregen hoeveel we elke dag van de zomer moesten lopen. Deze week moest ik 7 mijl lopen op maandag, woensdag, en vrijdag, 8 mijl op dinsdag en donderdag, en 9 mijl op zaterdag. We zien vaak herten op weg naar het park. We zien ook vaak eekhoorns, wilde konijnen, en reigers. Er zijn ook veel bomen omgevallen langs de weg en in het park, want het had erg gestormd terwijl wij in Florida waren. Tijdens het rennen moesten we vaak over boomstammen springen die in de weg lagen. Als we terug komen van het rennen is het rond 8 uur, dus heb ik vaak nog een paar uur om verder te slapen. Soms gebruik ik die tijd ook om een paar uur te lezen. We hebben ook buiten een vuur korf, dus mogen we eens in de zoveel tijd een vuurtje maken met dood hout in de achtertuin, en oud papier. Deze winter is er weer zoals elk jaar een marathon, en een halve marathon in Houston. Ik ging een paar jaar geleden met mijn school naar de marathon toe om te kijken. Dit jaar wil ik aan de halve marathon mee doen, maar er is een loterij om de halve marathon te lopen, en we zitten er als team in, dus als het team het haalt, mag ik mee doen, en ook veel andere vrienden. De Marathon is in de winter, dus dat is wel lekker want dan is het hier gemiddeld tussen de 10 en 18 graden rond de tijd van de race. Deze week is het bij ons vreemd weer geweest. Het heeft in het begin van de week veel geregend. Het ging bijna elke dag rond het middag uur regenen, en dan hield het voor de rest van de dag niet op. Op een paar van de regen dagen gingen we binnen een film kijken. Emilio mocht nog niet meekijken tot dat hij de tafel van 9 had geleerd, want het is heel belangrijk dat hij dat doet, want hij gaat volgend jaar al weer naar een andere school, en dan is het heel handig om te tafels te kennen.

No comments: