Sunday, March 18, 2012

Deze week was spring break, dus hadden we de hele week vrij. Emilio en Ik konden dus lekker elke dag (bijna) uitslapen. We hadden voor kerst gift-cards van Barnes & Noble, een boekenwinkel, gekregen. We gingen eerst bij de winkel kijken, maar zagen toen dat er een groot prijsverschil was tussen de boeken in de winkel, en als je ze op internet kocht. Er was per boek misschien wel 5 of 6 dollar verschil. We besloten toen om naar Mama’s werk te rijden, omdat dat dichtbij was, en om te zien wat de online prijs was. Met de boeken die ik wilde kopen was er in totaal 20 dollar verschil tussen de winkel, en online, maar met Emilio’s boeken waren allebei de zelfde prijs. Als je Emilio kent, dan wet je dat hij graag alles meteen wil hebben, dus waren we weer terug naar de winkel gereden om die boeken voor hem te kopen. We hadden meteen die dag voor mij een boeken-serie, The Hunger Games gekocht, maar omdat die serie nu zo populair is, kan het nog wel even duren tot dat hij aankomt. In mijn vrije tijd tijdens de Spring Break, heb ik Monopoly gespeeld. Ik vind het nog steeds leuk om elke beurt op te schrijven hoe veel geld de spelers hebben, en er dan een grafiek van te maken. Ik heb ook nog bijna elke andere dag gefietst. Er is hier veel om naar te fietsen, dus maken we daar gebruik van. Ik probeerde elke keer meer te fietsen. Ik begon aan het begin van de vakantie met 20 mijl onder 3 uur, en de laatste keer dat ik ging fietsen, fietste ik meer dan 30 mijl onder 3 uur. Tijdens die 30 mijl, was er ook vlak bij een auto ongeluk gebeurd. Op een heel rustig kruispunt waren twee auto’s tegen elkaar aan gebotst. Het feit dat het een rustig kruispunt was, leek er op dat een van de automobilisten niet had opgelet.

2 comments:

Marjon said...

Jeetje, 30 mijl! dat is best wel een heel eind fietsen. En dat in zo'n korte tijd, jij bent wel heel fit zeg!

Elke said...

Dat is slim van je, om die online prijzen ook te bekijken!

Goed opletten bij het fietsen he, want veel Amerikanen zijn dat niet gewoon, denk ik, fietsers op de straat?