Sunday, March 11, 2012

Deze week is het de hele week aan het regenen. Gelukkig hebben we diepe geulen om ons huis heen, die vol met water lopen als het regent. We hebben dan net een gracht om ons huis heen. Ik wilde al een paar weken gaan fietsen, maar vaak lukte dat niet omdat ik te veel huiswerk had, of als het weer het niet toeliet. Gelukkig is het hier nu Spring Break, dus hebben we deze komende week vrij van school. Veel van mijn vrienden zijn dan op vakantie. Een gaat er naar Disney World, en een ander gaat naar CuraƧao. Ik blijf thuis tijdens de Spring Break, dus dan zal ik vast wel genoeg tijd hebben om te gaan fietsen. Op zaterdag had ik ‘s morgens ren training in een park. Het was niet zo fijn om te lopen omdat het aan het regenen was. Een goed punt van de regen was dat de zand heuvel in dat park meer compact werd, dus gleed je er niet zo snel op uit. Het werd geleidelijk aan steeds kouder, dus liepen we weer terug naar het paviljoen. Ik blij dat ik een handdoek had meegenomen, want ik was helemaal nat, en had ook wat modder op mijn rug. Zo rond 2 uur die dag, stopte het met regenen en keek ik even op www.weather.com op een radar kaart om te zien of het nog ging regenen. Gelukkig hield het even een paar uur op met regenen, dus had ik tijd om te gaan fietsen! Ik was van plan om iets verder te fietsen, dus moest ik wel voor de zekerheid goed op de lucht letten, want als het te donker werd dan kon het weer gaan regenen. Het werd naar een paar uur fietsen donker, dus moest ik snel omdraaien. Ik was blij dat ik dat deed, want een kwartier later begon het te regenen. Toen ik weer de wijk in reed, was het best hard aan het regenen, maar gelukkig was het toen niet meer ver naar huis.

1 comment:

Marjon said...

Lekker dat je een weekje vakantie hebt. Ik hoop dat het niet de hele tijd regent, dan kun je lekker gaan fietsen.