Sunday, January 15, 2012

Tentamens

De volgende dag was mijn makkelijkste dag van de week, omdat ik Aardrijkskunde, en Geometrie tentamen had, en daar doe ik altijd wel goed in, dus dat was makkelijk. De test van Geometrie had 30 vragen, en had meer Algebra 1 dan Geometrie, dus die was echt een makkie, maar de test van Aardrijkskunde was 68 vragen, en ook iets moeilijker omdat er onderwerpen in stonden die we nog niet in de klas hadden geleerd. De juf vertelde ons voor de test dat we elke vraag die we nog niet in de klas hadden geleerd, automatisch goed zouden krijgen voor de puntentelling. Donderdag was de moeilijkste dag, omdat ik het tentamen van Algebra 2 en Biologie had, mijn twee uitdagende klassen. Beide testen waren makkelijker dan ik had verwacht, omdat alle tentamens zijn gemaakt voor het laagste niveau van de school, en ik zit op een niveau vergelijkbaar met het Nederlandse Atheneum. Als laatste, had ik op vrijdag mijn test van Engels. We moesten daar een verhaal schrijven over het klassieke gevecht tussen goed en slecht, wat niet moeilijk was. De kers op de taart was dat we geen huiswerk hadden voor het weekend, en dat we deze komende maandag ook nog vrij hebben!

4 comments:

Anonymous said...

Hey Fabio! Dat is lang geleden. Ik zag een schoolfoto van groep 5 waar je nog opstond, en vroeg me af hoe het met je ging. Hoe is het daar nu in Amerika? Beetje naar je zin? Misschien moeten we maar eens een keertje bijkletsen!

Groetjes, Marleen Kuijs

Fabio said...

Hallo Marleen! Dat is inderdaad lang geleden! 6 jaar bijna! We zijn inmiddels als je dat nog niet had gelezen, nog een keer naar een ander huis verhuisd, maar dat was niet zo ver dus ga ik nog steeds naar de zelfde klas. Volgens mij heb ik je nog in mijn MSN staan. Misschien kunnen we dit weekend een beetje kletsen!

Groetjes, Fabio

Anonymous said...

Ik denk dat je m'n oude msn nog hebt, ik zal wel even kijken. En dan voeg ik je wel toe op m'n nieuwe msn. ;)

Groetjes, Marleen.

Marjon said...

Fijn dat je je examens zo goed gemaakt hebt. En nu lekker een lang weekend vrij, geniet er maar van!