Sunday, April 25, 2010

Rennen en zwemmen

Deze week waren we voor het eerst weer naar de Windrose Stingrays zwem training geweest. Ik wilde er niet naartoe want ik vind lopen veel leuker dan zwemmen. Na school, ging emilio eerst zwemmen, en ik bleef thuis. Ik ging even huiswerk doen, en nadat ik klaar was, reed ik met de fiets naar het zwembad toe. Het was nog vroeg toen ik aan kwam en toen de vorige groep uit het water was, ging ik er langzaam in zodat ik er even aan kon wennen. Het was best koud. Toen we gingen zwemmen, zat ik in de eerste baan, en toen we klaar waren zat ik in de laatste, omdat de trainers steeds mensen verschoven. Ik weet niet of de snelste in de laatste baan zaten, en de langzaamste in de eerste, maar daar leek het wel op. Het werd nog kouder toen ik het zwembad uit ging. Ik fietste weer naar huis, en nam toen een lekkere warme douche. Op vrijdag, ging ik met Blake; een vriend van Cross Country, rennen. Bij zijn huis hadden we eerst een half uurtje op de Xbox gespeeld, en gingen toen rennen. We gingen heel ver en kwamen langs een paar anderen vrienden van school die ook mee gingen rennen. We renden heel veel op en neer, en zelfs naar een school die redelijk ver was. Toen we eindelijk weer moe thuis kwamen, hadden was 6.10 mijl, of 9.8 kilometer hard gelopen. Ik had wat zwemkleren en een handdoek geleend, en we gingen toen in zijn zwembad zwemmen. Ook al was het koud, het was lekker omdat we het heet hadden. Toen het donker werd, had Blake’s vader lichten in het zwembad aan gezet die van kleur veranderden. Hij had ook de watervall, en de Spa aan gezet. Het was echt net een feest!

1 comment:

Marjon said...

Zooo, jij bent wel sportief zeg!
bijna 10 km lopen, dat doe ik je niet na. Mijn man is ook zo'n fanatieke hardloper, die loopt zelfs halve marathons.
Ik hou het maar bij de loopband in de sportschool af en toe :)

Groetjes van Marjon (vana)