Sunday, April 18, 2010

NJHS

Deze week moesten we oefenen voor de NJHS ( National Junior Honor Society) inductie. NJHS is voor mensen die een semester average hebben van 90, of hoger, en die niet bang zijn om te helpen, of goede leiders te zijn. We moesten in rijen op stoelen zitten in Alfabetische volgorde. Ik was nummer 4, dus ik zat in de eerste rij. Op de dag dat de inductie was, moesten we er netjes uit zien dus had ik een bruine broek en een Polo aan gedaan. We moesten buiten de cafetaria in een rij staan, terwijl de ouders in de Cafetaria moesten zitten. Toen iedereen er was, begon in de cafetaria muziek te spelen en liepen we naar binnen. We gingen voor onze stoelen staan, en toen iedereen op zijn plaats stond, moesten we de pledge zeggen, en toen werd het Amerikaanse Volkslied gezongen. Iedereen werd een voor een geroepen. Ik was nummer 4, dus ik liep naar boven, gaf de President een had, kreeg mijn certificaat, en een kaarsje. Toen iedereen van mijn rij was gaan zitten, ging de volgende rij. Toen de laatste persoon was gaan zitten, pakte een meisje een grote kaars, en stook nummer 1’s kaarsje aan, toen ging het steeds verder tot dat iedereen een brandend kaarsje had. We liepen weer uit de cafetaria met onze kaarsjes, en hadden ze in de hal uit geblazen. Sommige mensen hadden hun kaarsje nog aan, dus hadden we onze kaarsen weer aan gestoken. Ik had wat foto’s met vrienden gemaakt, en er was na de ceremonie nog receptie met koekjes en punch. Ik was een van de laatste mensen die weg ging. Ik heb het kaarsje in mijn la bewaard, zodat ik het altijd kan herinneren.

1 comment:

Marjon said...

Wat een mooie ceremonie zeg! Ik kan me voorstellen dat je dat kaarsje wil bewaren.


Marjon (vana)