Sunday, April 4, 2010

Kleine vacantie

Deze week hadden we maar een korte week school omdat we op vrijdag niet naar school hoefde. Op woensdag was het mijn verjaardag. Ik kreeg een horloge, een stoom locomotief, wat huisjes, een boek met voetbal plaatjes, en 3 boeken. Ik had per ongeluk de trein laten vallen. Ik had geluk want hij deed het nog steeds. Het enige wat niet werkte was het lampje aan de voorkant. Op vrijdag hadden we de district track meet. Ik mocht niet mee lopen omdat alleen de top 3 van elk evenement er naartoe mochten. Ik was aan het aan moedigen, en ik had voor 3 verschillende mensen hun tijd genomen zodat ze net na de race hun tijd al konden zien. Ik had niet gezien of we gewonnen hadden of niet, maar voor mij leek het er op dat we erg ver achter liepen. Op zaterdag moesten we naar de Lowe’s om hout te kopen om onze bedden beter te maken. We moesten even wat hout zagen van Adri en toen de balken op de juiste lengte waren, ging ik even fietsen. Toen ik terug kwam van fietsen, bleek het dat Emilio even een tijdje op de grond moest slapen. Zijn bed was helemaal ingestort en het hout was helemaal gescheurd, dus hij moet nu op de grond slapen. Met op de grond slapen bedoel ik dag hij op zijn matras moet liggen op de grond. Op zondag, gingen we paaseieren zoeken binnenshuis, maar het duurde zo lang voordat we de eieren gingen zoeken, dat Emilio all meer dan de helft had gevonden. Toen we ze echt gingen zoeken, had hij binnen 4 minuten, zijn 10 eieren gevonden. Bij mij duurde het wat langer, en de moeilijkste waren de gene die gecamoufleerd waren. Er was een zilveren ei dat in een zilveren kaars kopje lag, dus die had als laatste gevonden.

1 comment:

Marjon said...

Van Harte gefliciteerd met je verjaardag Fabio. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen.
Alleen jammer dat je die trein hebt laten vallen, maar gelukkig is er alleen een lampje stuk.

Bij ons waren er geen eieren in de tuin verstopt, daar zijn mijn kinderen inmiddels te groot voor geworden.

Marjon (vana)