Sunday, March 21, 2010

Spring break

Deze week was bij ons de spring break. Ik vond het jammer dat ik niet naar Nederland kon komen, maar ik weet het bijna zeker dat ik in de zomer vakantie kom. We hadden de hele week vrij. We bleven wel voor het meeste van de week thuis. We hebben sinds kort de complete Harry potter boeken gekocht. Ik ben pas op woensdag begonnen, en ik ben nu al op de gevangene van Azkaban. Ik ben heel verslaafd aan de boeken, en ik denk dat ik voor mijn verjaardag (31 maart) de hele serie af gelezen heb. We zijn op zaterdag naar de Innerspace Caverns in Austin geweest (3 uur rijden). Het is een druip steen grot. We gingen bij deze grot met een klein karretje naar beneden, in plaats van naar beneden lopen. Ik vond deze grot ook wel iets leuker omdat er kleine vleermuisjes in rond vlogen die zo groot als wijs vinger waren. Er waren in het begin 2 vleermuisjes die van het plafond hingen, en ze werden wakker toen wij er aan kwamen. Toen ik 1 meter van de vleermuisjes weg was, toen vloog er een weg en hij vloog recht over mijn hoofd heen. De 2de vloog de andere kant op. In een kamer, was een formatie die leek op een ijsje. Er was ook een die op een paddenstoel leek. Er was ook nog een kamer waar de lichten uit gedaan werden, en toen kon je zien hoe het was om in het donker van de grot te wonen. Toen de tour over was, moesten we een hotel vinden. Er was blijkbaar een groot muziek evenement, dus alle hotels waren vol, zelf hotels die 3 kwartier verder op zaten. Het was echt vreemd. We gingen dus bij Chili’s iets eten, en toen gingen we met de auto terug. Het was 1 uur s’morgens toen we terug kwamen, en we gingen lekker slapen.

1 comment:

Marjon said...

Mijn zoon en dochter waren oom helemaal verslaafd aan de Harry Potter boeken, we hebben ze allemaal hier in de kast staan. En alle films hebben ze ook gezien.

Die kleine vleermuisjes lijken me heel eng.

Wat fijn dat je in de zomer naar Nederland gaat zeg!

groetjes van Marjon (vana)