Sunday, March 14, 2010

Track en de Woodlands

Ik had deze week weer een track meet. Ik had deze keer een stopwatch mee genomen. Ik had er een alarm op ingesteld die 25 minuten van tevoren af ging zodat we nog konden uitrekken en klaar maken voor de race. Nadat ik klaar was met de 2400 meter, had ik de 9de plaats gehaald. Ik was daarna nog even blijven kijken, en wat vrienden aan het bemoedigen. Er was een 2400 race, waarin 2 van onze renners in 1ste en 2de waren, en toen kwam er iemand van Strack; een andere school, voorbij racen en toen waren we 2de en 3de. Dat vond ik echt gemeen. Met horde lopen waren we 1ste en 3de. We waren het beste overall team. Ik vond het raar dat het 1600 meter lopen pas om 8:15 s’avonds was, want het was toen al pik donker. We waren gisteren; zaterdag 13 maart, naar de Woodlands geweest. Het is een plek waar we wel eens vaker naartoe gaan. Het is gewoon een soort stad. We gingen daar met Barbara; de oudste van Adri’s dochters, naartoe. Op de weg daar naartoe, zag ik een Ferrari, en zagen we een restaurant wat Tesar’s heten, en we gingen daar die avond eten We gingen daar op een rond vaart boot door de grachten van de Woodlands. Het was wel leuk om een beetje over de stad te leren. We kwamen onderweg ook mensen tegen die ook Nederlands konden praten. Ze woonde hier pas sinds December. Die avond zag ik zo veel Porsches dat ik ze niet eens meer kon tellen. We zagen ook nog een Lamborghini. We gingen bij Tesar’s eten, en het bleek dat het een heel chique restaurant was. De prijzen waren heel hoog. Ik bestelde een Filet-Mignon van 8oz. Het duurde lang tot dat het eten er was, maar het was de 2de lekkerste steak die ik ooit had gegeten. Hij was zo mals, dat je het binnenste vlees bijna kon drinken

No comments: