Sunday, March 1, 2009

vervolg van treintjes

Nadat we voorbij de gedetailleerde treintafel liepen gingen we naar andere tafels waar ze treinen verkochten om even rond te kijken naar wat ze allemaal hadden. Ik zag veel verschillende treinen en wagonnetjes. Ik vond het wel special dat zulke kleine treintjes nog steeds zo veel apparaatuur hadden dat ze snel kunnen rijden, lichtjes laten branden, en bij sommige kon er zelfs rook uit komen. We waren de tafels 2 keer rond gelopen en gingen we weer naar de hal toen we een bord zagen waar op stond dat er nog meer banen in een ander gedeelte van het gebouw waren. We liepen er naartoe en waren verschrikt met hoe groot ze waren. Ze waren groot genoeg om een peuter op te laten zitten. Ik vond ze ook heel mooi want ze waren heel groot en ze hadden echte banken met lichtjes in de treinen. Uit de grootste en mooiste trein kwam zelfs rook waardoor het leek alsof er echt kolen in de trein verbrandt werden. 5 minuten later ging de grote trein stoppen en hoorde je ook echt piepende remmen en “sssshhhhhhhhhhhh’’ toen hij stil stond. “ik zou deze schaal ook wel zelf willen hebben” zei ik tegen Adri. “hij is alleen te groot om in het huis te passen”. Nadat we er filmpjes en foto’s van gemaakt hadden, gingen we weer terug naar de hal om nog een keer met de kleine achtbaan te spelen. We liepen weer terug naar de auto die in vakje “f”stond. Het was rond de middag dus we gingen bij 59 diner eten. We waren hier wel eens met Cole en Connor gekomen voor ontbijt. Emilio had een cheeseburger met frietjes en limonade, ik had een grote hamburger met frietjes en sprite (7up), en Adri had een hamburger met ei er op en ook limonade. Nadat we vol zaten reden we naar huis en zat de dag erop.

No comments: