Sunday, March 29, 2009

.

Ik heb deze week niet echt iets specials gedaan. Ik ging elke dag naar school en dacht ik steeds weer dat mijn verjaardag er aan kwam dus ging de week steeds maar langzamer. Toen het eindelijk weekend was, ging de tijd weer een stuk sneller. Op zaterdag gingen we kleren kopen want ik begin weer snel te groeien. We gingen eerst naar Ross omdat daar alles 3 keer goedkoper is dan bij andere winkels. We hadden er niks gekocht want de maten waren een beetje vreemd. we gingen hierna naar kohls waar ze wat betere shirts hadden. We hadden 3 shirts gekocht die 50% goedkoper ware dus was het totaal iets van 20 euro. We konden geen goede broeken vinden want ik ben zo dun dat de goede breedte van een broek voor mensen van 10 is, en die zij al weer te kort. We bleven steeds maar lachen omdat de broeken die zij dun vinden, nog te wijd zijn voor mij. We reden weg met 3 shirts en gingen naar de mall. Het was daar het zelfde verhaal want we keken in 3 grote winkels maar konden geen enkele broek vinden die paste. Mama zij tegen mij: “dan moet je maar wat hamburgers gaan eten dan passen deze broeken tenminste. We gingen even bij Sonic lunchen want ik had honger. We keken hierna nog heel even voor de leuk rond. We kwamen ook bij een dieren winkel en we keken daar even rond. We gingen hierna naar een winkel die spencers heet en we keken daar voor een lamp die ik graag wilde hebben voor mijn verjaardag. We gingen hierna naar een laatste kleren winkel maar daar hadden ze ook geen kleren die mij paste. We liepen naar buiten en mama zij dat we toch in Nederland klaren moesten kopen omdat ze hier veel te dik zijn. We reden weer naar huis en we aten pannenkoeken.

No comments: