Sunday, June 9, 2013

Eerste week vrij



Deze week was de laatste week van school voor Emilio en ik. Ik had geen examens deze week, dus hoefde ik alleen maandag nog naar school, maar Emilio moest nog tot donderdag naar school. Ik ging op maandag met de fiets naar school, omdat ik dat nog nooit eerder had gedaan, en omdat het leuk is, en ik voor kerst een fietsslot had gekregen. Het was net onder 6 kilometer fietsen, en ik deed er tussen de 15 en 20 minuten over. Ik vertrok een paar minuten voor dat mijn bus normaal komt, en ik was dus rond half zeven ’s morgens al op school. De school begint om vijf voor half acht, maar hij was al open, dus kon ik meteen naar mijn eerste uur om daar te wachten tot dat school zou beginnen. Omdat het de laatste dag van school was deden we niet veel, maar we hadden wel veel kaart gespeeld, inclusief het kaartspel Mao. We hadden in het tweede uur een Disney film gekeken, omdat niemand behalve ik en een paar anderen de film over de atoom bom aan het kijken waren die ze eerder in de week had opgezet. Onze juf voor frans had ook cup cakes mee genomen, omdat het de laatste dag van school was, en omdat ze volgend jaar bij een andere school gaat les geven. Toen ik terug kwam na het zevende uur, was de fietsenstalling best leeg, en dat komt ook omdat hier niet veel mensen naar school fietsen, omdat er weinig fiets paden zijn, en de wegen rond de school hebben allemaal maar 2 banen met niet veel ruimte voor fietsers, dus dan is het erg gevaarlijk. Het was niet zo fijn om ’s middags naar huis te fietsen, want het was heel heet, en toen ik thuis kwam bleef mijn T-shirt aan mijn rug plakken. Voor de rest van de week kon ik lekker relaxen, en was het tot vrijdag lekker stil omdat Emilio op school was.

No comments: