Sunday, June 16, 2013

Eerste Echte Zomer Week



Deze week was de eerste echte week van de zomer vakantie, omdat we de hele week vrij hadden. Het enige vervelende was, dat op maandag de eerste dag van zomer training begon bij Burrough’s park. Mama en Ik moesten al om 6 uur ’s morgens uit bed, en toen reden we met de auto naar het park, om daar om half zeven te lopen. Het was leuk om weer klasgenoten van het vorige jaar te zien, maar ook om de nieuwe renners te ontmoeten die het komende school jaar voor het eerst zouden lopen. Er was ook een jongen die al ouder was, die van Nieuw-Mexico naar hier was verhuisd, en dit jaar met ons mee gaat lopen. Ik had de eerste dag al meteen 8 mijl gelopen. Er waren nog steeds veel dazen die achter iedereen aan vlogen, maar als je snel loopt dan zie je daar niets van, tenzij ze vlak voor je gezicht vliegen. In het park is ook een meer waar we soms omheen lopen, maar er is altijd een grote groep van ongeveer 15 ganzen, en als die op het pad staan kan je net zo goed omdraaien, want als je ze probeert bang te maken, gaan ze blazen en met hun vleugels fladderen, en als je dichterbij begint te komen, komen ze achter je aan. We hadden op zaterdag een picknick in het park met het hele team, zodat we elkaar beter konden kennen. We hadden allemaal wel iets meegenomen om te eten, en er waren een paar die frisbees hadden meegenomen, en toen hadden we met zijn allen Ultimate Frisbee gespeeld. Na de tweede indeling van de teams, waren de teams bijna gelijk, en was het een heel pittig spel. Ik was wel 3 keer gevallen met het vangen van de frisbee, maar gelukkig speelden we op het zachte gras, dus had ik geen pijn. Tijdens het spel stopte ik even om wat te drinken, en had ik binnen 15 seconden een halve liter waterfles leeg gedronken, omdat het zo heet was. Na een tijdje begonnen mensen naar huis te gaan, en werden de teams steeds kleiner, en toen ik weg ging, waren er nog maar 4 mensen per team.

1 comment:

Marjon said...

Wat een gezellig uitje was dat, leuk zo met het hele team. Wij zijn op dit moment op vakantie in Italie en het is hier ook erg warm. Maar Italie is wel een prachtig land, we hebben al erg veel mooie stadjes bezocht.