Sunday, November 4, 2012

Halloween



Deze week was het Halloween, en hadden we de tuin versierd met lampjes, en we hadden ook en plastic skelet in de tuin gezet. Na het eten, gingen Emilio en Ik samen langs de deuren. Emilio was verkleed als alien, en ik als geest. Emilio had zijn masker de hele tijd in zijn snoep zak gedaan, omdat hij zei dat het te heet was. En dat komt van iemand die als het 40 graden is buiten, nog een vest aantrekt omdat hij zegt dat het te koud is! Het eerste huis waar we naartoe gingen, had een paar rookmachines in de voortuin, en ook een grote spin met rode ogen. Er stond ook een houten doos, die regelmatig heen en weer schudde, zodat het net leek alsof er iets levends in zat. De rest van de huizen waren wat minder goed versierd. Er liepen allemaal vreemde wezens over straat, zoals vampiers, heksen, piraten, en er liep ergens ook een Hulk rond. Hoe later het werd, hoe minder mensen we op straat zagen, dus toen besloten we weer naar huis te gaan. Emilio ging later weer weg met mama, maar ik bleef thuis, en maakte de rest van mijn huiswerk af. Ik had die dag heel veel huiswerk, en was er al tot het eten mee bezig (maar de dag daarna had ik helemaal niets!). Terwijl ik mijn huiswerk aan het doen was, klonk soms de bel, en dan kon ik de kinderen die aan de deur stonden wat snoep geven. Er kwam ook een meisje langs die als voetballer met een gebroken been verkleed was, maar ze liep erg snel voor iemand met een gebroken been. Er was ook een kind wat aan de deur kwam, en meteen de deur open trok, en binnen kwam, en toen dacht ik, “wat krijgen we nou?” Maar toen ik dichterbij keek, was het Emilio in zijn alien kostuum. Toen iedereen weer thuis was, gingen we een bord buiten zetten wat ging gillen als je er langs liep, maar voor een of andere reden, kwam er niemand meer aan onze deur toen we dat bord buiten hadden gezet!

1 comment:

Marjon said...

Ik vind het best jammer dat we hier geen Halloween vieren, het lijkt me erg leuk.
Balen dat er niemand meer langs kwam die van jullie gillende bord kon schrikken.