Sunday, December 18, 2011

Eindelijk kerst vacantie

Deze week kregen we eindelijk vrij van school. Ik realiseerde te laat dat het al bijna kerst was. Bij ons in de straat zijn er veel huizen versierd met lampjes en andere kerst decoraties. Wij zijn nog bezig om alle spullen uit te pakken, dus hebben we niet zo veel versiering buiten. We hebben een bordje met 2 pinguïns er op, en we hebben twee groene licht slangen die langs het pad lopen. We hebben een boom binnen met LED lampjes die heel fel zijn. Ze geven veel meer licht af, maar ze gebruiken zo weinig energie dat je 43 draden met 50 lampjes aan elkaar kan verbinden uit een stopcontact. Het licht is wel fel, maar op een goede manier. Er zijn een paar rode en blauwe lichtjes die dicht genoeg bij elkaar zijn dat het licht mengt, end dan zie je rood, blauw, en paars. Het is hier verder nog niet echt veel gaan vriezen, maar er komt gelukkig een koude lucht massa aan, dus hopelijk wordt het op kerst iets kouder. Op vrijdag avond gingen we naar een restaurant voor een kerst feestje van onze ren club, de Flyers. We moesten een cadeau mee brengen, en mochten dan een cadeautje uitkiezen als ons nummer uit een zak werd getrokken. De meeste kinderen waren jonger dan ik, dus ik hoopte dat ik een cadeau voor mijn leeftijd zou krijgen. Ik kreeg uit eindelijk een kaart met $10 er op voor Academy, een sport winkel, dus daar was ik wel blij mee. Emilio had een Scene It bord spel gekregen. Toen iedereen hun cadeau had, werd er gevraagd of er iemand hun cadeau met iemand wilde ruilen. Meteen sprong drie kwart van de kamer op om te ruilen, maar Emilio en Ik bleven lekker zitten.

1 comment:

Marjon said...

Gelijk heb je dat je niet geruild hebt. Dat is leuk om te krijgen zo'n cadeaubon.Wij hebben ook de kerstboom staan, heel mooi met gouden en rode ballen en slingers.