Sunday, February 20, 2011

track

Deze week was de eerste week voor het oefenen van track. We moesten gauw beginnen, want over 2 weken zouden we al de eerste meet hebben. Ik moest de eerste dag om 5:45 op staan, toen ontbijt eten, en dan moesten we er om 7 uur zijn. We werden eerst op gedeeld in onze groepen, en zonder twijfel zat ik in de 1600 en de 2400. Wij hadden ook het meeste geluk van iedereen, want we mochten elke dag komen, in plaats van de jongens in andere evenementen, die maar 2 dagen in de week mochten komen. Het was dus elke morgen weer om 5:45 op staan. Ik had daar niet zo’n moeite mee, maar Adri en Mama vonden het volgens mij iets minder. Een dag liepen we 200 meter sprints, en tekende ik steeds in het zand hoe veel we nog over hadden, omdat ik in groep 1, de snelste groep zit. Ik gebruikte ook mijn hoorloge om wat van de minder snelle mensen hun tijd te nemen. Op een andere dag liepen we rond de retentie vijver bij onze school. De heling van de top naar de bodem is vrij stijl, en daar moesten we bij elke water pijp 3 keer naar beneden lopen, en terug naar boven sprinten. We moesten dat 2 keer doen, en de vijver was heel groot, dus was dat heel vermoeiend, maar ik werd echt boos toen ik kinderen van de 7de klas maar 1 keer een sprint zag doen en dan weer verder gaan. op vrijdag moesten we eerst gaan zitten, en kregen we een voor een onze ren kleren voor de meets. Ik kreeg ook mijn kleren, en mooie nieuwe groene spikes, om mee te lopen. Ze zaten nog in de verpakking, en de spikes zelf moesten er nog in gedraaid worden. De coach kon maar een paar mensen mee nemen voor elk event, en de jongens die mee gingen kregen een vest, en ik kreeg ook een vest.

1 comment:

Marjon said...

Betekent dat dat je ook meegaat? Knap hoor! Ik ben wel benieuwd nar je nieuwe kleding, plaats je nog een foto?