Sunday, December 12, 2010

Bijna Kerst

Deze week was in mijn 3rde uur wetenschap’s klas bijna niks te doen. Omdat ik er zo goed in ben, was ik met mijn opdrachten al 10 minuten eerder dan de andere kinderen klaar. Ik kon dus lekker op mijn gemak het lokaal door lopen om anderen te helpen. Het was net alsof ik een soort 2de lesgever was. Het was bijna elke dag, en als ik niets te doen had, dan ging ik alvast aan huiswerk, of de dagelijkse opdracht van de volgende klas werken. Op dinsdag waren we in het laatste uur atletiek, races aan het doen op plastic platen met wielen er onder. We moesten elkaar heen en terug duwen. De jongen die mij moest duwen had mij een beetje te hard geduwd voor hoe zwaar ik was, dus vloog ik zo over de kop. Ik had toen op mijn knie een schaaf gekregen. 3 dagen later bij het zelfde les uur hadden we een vrije dag dus mochten we doen wat we wilden. Blake en ik hadden eerst samen een mijl gelopen, maar toen was Blake gestopt, en liep ik nog 2 mijl er bij. Ik had in totaal 3 mijl gelopen in een les uur. Ik had toen nog tijd over om even met de rest voetbal te spelen. Ook had ik in rekenen en wetenschap een test, maar op allebei had ik een vraag gemist. We hadden vandaag eindelijk de kerst boom op gezet; de kleine. We hebben er weer de lampjes in zitten die gaan bubbelen als ze warm worden, en Emilio en ik hadden de kerstballen en slingers in gehangen. We hadden ook de “sokken” aan de schoorsteen gehangen, en de lichtjes buiten aan de dakrand gehangen. Adri was aan het opnemen, dus konden we de grote kerstboom nog niet op zetten. Misschien doen we dat vanavond. We hebben niet meer zo veel tijd tot dat kerst er is. Nog maar 13 dagen!

1 comment:

Marjon said...

Wat knap van je dat je zo goed in wetenschap bent.

Die spelletjes die jullie doen met atletiek lijken me een beetje gevaarlijk, kijk je een beetje uit dat je niets breekt?