Sunday, August 16, 2009

nog een vakantie

We zijn dit weekend naar port lavaca geweest voor een kleine vakantie. Mama had mij een hotel laten zien wat er mooi uit zag en ook een zwembad met waterval had. Ze zei dat we in dat hotel zouden logeren. We moesten voor ongeveer 3 uur in de auto zitten. Onderweg, moest ik naar de wc we stopten toen bij een restaurant. Ik liep naar binnen en toen ik in de hal van de wc was, lagen er overal dode en levende kakkerlakken. Het was echt een nachtmerrie. Ik ging snel, en ging toen snel weer weg. Ik vond het bijzonder dat er nog veel mensen waren die daar nog wilde eten. Toen we bij het hotel kwamen, keken we rond en we vonden alles mooi. Ze hadden het mooie zwembad, een kamer om te sporten, en nog een schaak spel. We kregen een eigen kamer. We pakten alles uit en gingen meteen zwemen. Ik nam de kaart van de kamer mee. Het zwembad was ongeveer 2 meter op zijn diepst en 1 meter ondiep. Het steen onder onze voeten was gloeiend heet dus we gooide snel onze spullen op een tafel en sprongen het water in. Het water was lekker koud. Jammer genoeg stond de waterval niet aan, maar het was nog steeds verfrissend. De volgende dag gingen we naar het strand. We hoopten een diepe kuil te graven, maar het zand was best hard. Een paar mensen hadden kleine krabbetjes gevonden, en vroegen of wij ze wilden hebben. Ik zij nee want ik wist niet of Emilio het ook wou. We hadden een grote dam gemaakt, en daar achter hadden we onze mooiste stenen gelegd. Naar 30 minuten moesten ze ergens anders naartoe want de dam werd door de golven aan stukken geslagen. Het was een leuk weekendje weg.

No comments: