Sunday, July 26, 2009

nog meer vacantie

We waren eergisteren naar de film ice-age dawn of the dinosaurs geweest. Tijdens het rijden konden we het even niet meer vinden omdat het zo lang geleden was dus duurde het iets langer. We kregen goedkope ticket prijzen omdat we heel vroeg waren. We zagen hem in 3-D dus we kregen brilletjes op. We kochten geen popcorn of drinken want het was allemaal best duur. Tijdens de film kwam er zoon hele dikke mevrouw naar boven lopen en die kwam naar onze rij toe. Ik dacht toen: oh nee hé misschien gaat die ook nog naast mij zitten, maar dat gebeurde niet. Ze ging voor Emilio zitten en die moest naast mij gaan zitten want hij kon niks zien. We kregen ook een voorstukje van een nieuwe film in 3-D. bij een stuk in de film, werden er 3 baby dinosaurussen geboren en die deden sid na. Het was wel grappig want toen sid aan zijn billen zat te krabben deden de dinosaurussen dat ook. De film was mooi gemaakt en duurde ander half uur. We gingen na de film nog even iets eten bij een fast-food restaurant en daarna gingen we winkelen.
Ik moet nu bijna elke morgen 2.5 mijl hardlopen, of 4 kilometer. Ik moet elke 2 weken meer lopen tot dat de vacatie weer over is. Bij het einde moet ik dus 3.5 mijl of 5.5 kilometer hardlopen. Vorige week gingen we Harry poter 1 kijken. Ongeveer halverwege de film, viel de stroom uit. We dachten, oh over 2 minuten is het wel weer terug aan maar toen bleef het nog steeds uit. We gingen dus maar even lezen. Naar 20 minuten ging de stroom weer aan. We zetten de tv en dvd spelers aan en begonnen net weer te kijken toen de stroom nog een keer uit viel dit ging steeds heen en weer en ik moest toen naar bed. De stroom bleef heel lang uit tot precies deze tijd bij ons: 21:29 en 44 seconden. Ik werd wakker omdat ik een grote flits uit mijn inloop kast zag komen. ik dacht toen: hé? Is er bliksem in geslagen, maar dat was het niet. De stroom was weer terug.

No comments: