Saturday, July 10, 2010

90ste post

De laatste paar dagen is het weer heel raar geweest. Bijna elke dag was het zwaar bewolkt, en er was weinig, tot heel veel regen elke dag. Het kwamen beetje door de oorkaan die toen in de Golf van Mexico was. We hadden een van de dagen de voetbal wedstrijd van Nederland tegen Uruguay gekeken. Ik was blij dat Nederland had gewonnen. Ik vond het aan de andere hand wel heel raar dat Duitsland Spanje eruit had geslagen, terwijl Duitsland met 4-0 ArgentiniĆ« versloeg. Nu zitten Spanje en Nederland beide in de finale. Ik, zoals alle Nederlanders, weet dat Nederland gaat winnen! Op een andere dag gingen we meet Grace en Aislinn naar het Holocaust museum in Houston. We vonden daar uit over alle joden die gevangenen werden genomen, en waar de meesten van werden vermoord. Allemaal door Hitler. Ik wist vooraf dat de joden in gas kamers vermoord werden, maar ik vond daar uit dat ze sommige joden ook levend verbrande. Ik leerde ook dat ze de mensen daar voor de vreemdste dingen de gas kamers in stuurde, zoals dat iemand er net wat dommer uit zag als de ander, of dat hun postuur net wat meer gebogen was dan de rest, en zelfs werden er zomaar mensen uitgekozen. Toen we weer terug gingen had ik uit gevonden dat de auto waarin we reden een achteruit kijk camera had op het scherm als je achteruit reed. Ik vond dat wel mooi. We gingen voor de lunch even wat vechten. Het was de keus tussen Lupe Tortilla, Red Robin, en CiCi’s pizza. Ik wilde Red Robin, en Emilio wilde CiCi’s pizza, omdat er spelletjes waren. Ik wilde gewoon eten, ik koos niet voor de spelletjes. Het was uiteindelijk toch CiCi’s pizza en toen wilde Emilio opeens Red Robin. Het maakt Emilio niet uit, zolang hij maar kan vechten!

No comments: