Saturday, April 18, 2009

model trein update




Ik heb mijn trein baan die ik voor mijn verjaardag had gehad al weer een beetje verder gemaakt. Ik heb van papa 4 goederen wagons gekregen, 2 wissels, een paar rechte stukken, en wat bochten. Het enige probleem van de goederen wagonnetjes was dat de koppeling anders was dan die van mijn eerste wagonnetjes. Het is niet erg want ik heb met wouter, en een beetje van mijn geld een goederen trein besteld. Dit is de foto ervan: http://www.trainsetsonly.com/Merchant2/images/fullsized/FS160/lg160-69802.jpg. De baan die ik heb is in de vorm van een 0 en hij heeft 1 buiten bocht erbij. Ik had wel 2 buiten bochten kunnen maken maar daar had ik een verleng snoer voor nodig en die had ik niet. het was hier vandaag (zaterdag 18 april) heel donker, nat, en koud, dus had ik tussen de middag mijn licht uit gedaan, en mijn jaloezieën dicht gedaan en was het pikken donker in mijn kamer. Ik zette toen het treintje aan en het begon te rijden en je kon mooi het licht voor de trein uit zien gaan. ik vond dit wel mooi en bleef ik even kijken tot dat ik “tik” hoorde. Ik zette het licht weer aan en zag dat de achterste wagon ge ontkoppeld was, en toen de trein weer terug eromheen kwam, botste die her tegen aan. Ik was gestopt en sluite alles weer af want ik ging bij een vriendje spelen. we kwamen weer terug en Debby en haar vriendinnen zaten Rockband te spelen. ik ging met Emilio schaken en voordat we het wisten was het al weer Eten’s tijd voordat iemand had gewonnen. We aten die avond pannenkoeken en Debby’s vriendinnen aten ook mee. Ik had die dag wel uitgevonden dat tijd voorbij scheurt als je plezier hebt.

No comments: