Sunday, February 8, 2009

de competietie

Ik had deze week K.A.C oefeningen op donderdag. Net voor dat ik ging oefenen, kreeg een van mijn juffen van Engels een grote doos. Iedereen in mijn klas wou de doos open maken want. Ze wilden zien wat er in zat. Ik rook er aan en het rook naar pizza dus ik zei dat het pizza was. Ik had nog meer informatie dat het pizza was want een van mijn vrienden was langs de jufs computer gelopen en zag dat ze pizza aan het bestellen was. Bij de oefening waren er net zo veel mensen als de vorige keer. Naar een tijdje oefeningen kwam de juf binnen met de zelfde doos en we zagen allemaal dat heet pizza was. wij mochten de rest van de pizza. We hadden hem helemaal op gegeten en propte de doos in de prullenbak. Na de oefening ging ik naar huis met een volle maag . De volgende dag was de grote dag. Ik ging eindelijk met de bus naar een andere school om de competitie te komen. In al mijn les uren was ik heel zenuwachtig om naar de competitie te gaan. Na de vierde klas, ging ik naar de lunch zaal en wachten we op de bus. Toen de bus er was, kregen we een kleine show van de band en de cheerleaders. Tijdens de show, zagen we dat de bus weg reed. We waren allemaal verbaasd. We moesten toen nog langer wachten tot dat de bus weer terug zou komen. Toen hij terug kwam zat er de assistent directeur in en ik dacht van: Ah-oh, dat word geen fijne rit. Het was niet echt zo slecht, het enige wat hij deed is tegen de stoeprand botsen maar dat maar 1 keer. Toen we bij de andere school kwamen, gingen we zitten en speelde we risk. Ik had heel Noord-Amerika en was langzaam aan het winnen maar Scott had heel veel mensen en daar kon ik niet tegen op. We moesten heel lang wachten tot dat het eindelijk 6uur was. toen moest ik mee lopen tot een kamer en kon de echte test beginnen.

1 comment:

Cynthia said...

heey Fabio,

wat leuk dat je mee deed jammer dat je in de voorjaars vakantie niet meer komt en in de zomer zie ik je mischien ook niet:C :S



xxxxxxxxjes Cynthia